Contentmania 12 | 2023

17 CONTENTMANIA Ambasádori a projekt Čaro dreva Čaro dreva je projekt, ktorý vznikol v spolupráci so spoločnosťou KANSAI HELIOS Slovakia, aby svojim fanúšikom, čitateľom či zákazníkom prinášal pravidelný a hodnotný obsah zo sveta dreva. Tento živý materiál je pre nás dôležitý z viacerých hľadísk a nachádza sa takmer všade okolo nás. Preto na portáli Čaro dreva nájdete rôzne inšpirácie, návody, ale aj príbehy zaujímavých ľudí, ktorí s drevom dennodenne pracujú. Práve takíto ľudia sa stali aj našimi ambasádormi – jednotlivci, skupiny alebo firmy, čo už predtým používali produkty značky KANSAI HELIOS a iniciatívne ich propagovali na sociál- nych sieťach. To preukazovalo ich spokojnosť, dôveru a už vybudovaný vzťah s brandom. Medzi spoločnosťou a ambasádormi panuje dlhoročná priaznivá spolupráca, ktorá teší obe strany. Na portáli nájdete rozhovory či návody aj od nich, pričom pri všetkých svojich prácach používajú spomenuté produkty. Kto sú firemní ambasádori? Firemní ambasádori, často nazý- vaní aj brand ambasádori, sú jednotlivci alebo skupiny ľudí, ktorí aktívne reprezentujú a pod- porujú značku, produkty alebo hodnoty určitej spoločnosti. Ako si vybrať správnych ambasádorov? Spolupráca s ambasádormi vám dokáže priniesť mnoho výhod a existuje hneď niekoľko spôsobov, ako s nimi pracovať. Tieto možnosti sa líšia na základe rozpočtu, plánov či veľkosti firmy. Nikdy však nezabudnite, že firemní ambasádori by mali byť príkladom hodnôt a kultúry vašej spoločnosti. Navyše by mali pomáhať budovať vašu značku. Výberový proces teda musí byť realizovaný obzvlášť starostlivo. Firmy si veľmi často vyberajú ľudí, ktorí už ich produkty poznajú a používajú vo svojom každodennom živote. Spolupráca s nimi teda bude o to relevantnejšia.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjkyNzgx