Contentmania 12 | 2023

V prípade realizácie contentmarketingového projektu pre B2B bolo potrebné vytvoriť priestor na existujúcom webe, ktorý bude jasne definovať zacielenie. Vznikla teda kategória ElectrendPRO, kde sa čitateľom ponúka náhľad obsahu, ktorý môžu pravidelne prijímať vďaka odberu špecificky cieleného newslettera. Informácie sú určené pre odborníkov v oblasti elektroinštalácií a ľudí z B2B segmentu. I pre nich sú produkty značky Electrend rovnako zaujímavé a využiteľné v ďalších sférach ich vlastného biznisu. Ukážku obsahu si môžete pozrieť tu: TIP Z PRAXE: Pri registrácii na odber obsahu newslettera ElectrendPRO sme vytvorili povinné polia na doplnenie názvu spoločnosti a pozície. Takto jednoducho dokážeme odfiltrovať relevantnú cieľovú skupinu a zároveň zacieliť na veľmi špecifické publikum, pre ktoré neskôr môžeme obsah personalizovať. Tvorba je proces – náročný, zdĺhavý, vyžadujúci trpezlivosť –, no dokáže vás v mnohom posunúť vpred. Nezabúdajte však, že všetko úsilie a kreativita musia byť v prvom rade adresované publiku. A vaše publikum bude zároveň najlepším odzrkadlením toho, či to, čo robíte, robíte skutočne dobre. Ak máte predstavu, ale neviete, odkiaľ začať, pomôžeme vám uchopiť contentmarketingovú stratégiu za správny koniec. 25 CONTENTMANIA

RkJQdWJsaXNoZXIy MjkyNzgx