Contentmania 12 | 2023

3 CONTENTMANIA PATRIK VAVROVIČ Managing Director/Co-Founder ContentFruiter, s. r. o. Posledné mesiace rozprúdili diskusie o prístupe k rôznym nástrojom a možnostiam umelej inteligencie. Otvárajú sa nové otázky v spojení s etikou, autorskými právami, reguláciou, prínosom, príležitosťami, ale aj hrozbami. Tento fenomén bezpochyby zmení a ovplyvní veľa vecí vrátane marketingu. Nemali by sme však zabúdať, že marketing potrebuje v prvom rade svoju ľudskú stránku, keďže prijímateľmi jeho výstupov a aktivít sú reálni ľudia z mäsa a kostí. Aj preto sa v druhom vydaní ContentManie venujeme práve téme ľudia. Aj v content marketingu majú ľudia a (spolu)práca s nimi veľký význam. Pri našej dennodennej práci by sme bez ľudí, kooperácie a reálnych skúseností autorov – odborníkov – iba ťažko dokázali vytvárať obsah, ktorý bude odpovedať na otázky potenciálnych aj súčasných zákazníkov a prinášať skutočnú pridanú hodnotu. Content marketing je aj o vytváraní dlhodobých vzťahov a budovaní lojality. Sme to my ľudia, kto sa vie spájať, kto vie spolu interagovať spôsobom, akým to nedokáže žiadna technológia. Spoločne dokážeme vytvárať komunity, pracovať s emóciami a emócie prejavovať. Hľadajme cesty, ako nám môže umelá inteligencia pomôcť, uľahčiť a zefektívniť prácu, ale nezabudnime pritom na ľudskosť. To je to podstatné, čo nás vždy bude odlišovať aj od tých najmodernejších a najinteligentnejších technológií. Obsah, ktorý budete ďalej čítať, je venovaný vám ľuďom. Verím, že bude pre vás nielen inšpiratívny, ale zároveň vám aj pomôže zamyslieť sa nad tým, ako dnes s ľuďmi pracujete a interagujete – či už ide o vašich kolegov, zákazníkov, alebo aj o rodinu, resp. priateľov. Nezabúdajme na l’udskosť v marketingu

RkJQdWJsaXNoZXIy MjkyNzgx