Contentmania 12 | 2023

32 CONTENTMANIA STORYTELLING Chceme komunikovať i so študentmi elektrotechnických škôl. Sú to budúci projektanti, elektrikári alebo systémoví integrátori a čoskoro aj oni budú ovplyvňovať to, kam sa bude elektrotechnika uberať. Elektrotechnické školy prejavili záujem o tlač infografík či e-bookov. To, že si chcú tieto materiály tlačiť, je ukážka pridanej hodnoty kvalitného obsahu. Vykryštalizoval sa tento záujem cielene? Naším primárnym cieľom bolo zamerať sa hlavne na B2C segment a na „menších elektrikárov“ a až potom a postupne pokračovať témami, ktoré sú technicky náročnejšie. Časom sa objavili i ďalšie cieľové skupiny, ako sú práve stredné školy, ktoré spomínate. Dosah značky na cieľovku vidieť aj na sociálnych sieťach. Práve tam sa pekne ukazuje, ako si Legrand vybudoval komunitu ľudí. Taká interaktivita nie je samozrejmosťou. Čo ju spôsobilo? Ako už bolo predostreté, určite nám pomáha znalosť (naša a agentúry) a dobré meno našej značky. Ďalším dôležitým aspektom je naša aktívna komunikácia a skutočný záujem o názory našich čitateľov. Dovolím si povedať, že vo väčšine prípadov sa i dobre triafame do tém. Na webe legrand.sk je časť nazvaná Legrandforum. Rieši problémy, s ktorými sa stretávajú profesionáli či svojpomocní majstri. Otázky však prichádzajú aj priamo pod články či na sociálne siete. Očakávali ste, že poradenstvo bude mať takú váhu a ešte k tomu na viacerých frontoch? Očakávali sme to a už na začiatku sme nastavili efektívny systém, ako čo najrýchlejšie reagovať na akékoľvek otázky a podnety. Do projektu sú zapojení kolegovia z produktového manažmentu a technickej podpory. Cieľom je, aby sme odpovedali rýchlo a zrozumiteľne. Často čítame veľmi zaujímavé pripomienky, na ktorých je vidieť, že témami sme trafili klinec po hlavičke. Niekedy sa rozvinie i podnetná diskusia medzi samotnými čitateľmi.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjkyNzgx