Zásadné pre nás bolo definovanie cieľov projektu a relevantných cieľových skupín. Agentúra problematiku, ktorej sa venujeme, ‚navnímala‘ správne. 33 CONTENTMANIA Kam si dať nabíjačku na auto, ako vyriešiť problém pri prerábaní elektroinštalácie – ľudia na platformách Legrand a Electrend vo veľkom diskutujú. Existuje pomyselný míľnik pri budovaní komunity? Budovanie komunity je dlhodobý proces. Pomyselný míľnik – keď už sme mohli začať hovoriť o komunite – prišiel približne po pol roku, keď ľudia s nami a medzi sebou začali naozaj aktívne komunikovať. Pamätáte si na začiatky projektu? Vnímate s odstupom času, že čitatelia sú edukovanejší? Naplnili sa vaše očakávania? Toto asi nie sme schopní objektívne zmerať, takže naše hodnotenie bude skôr subjektívne. Vnímame, že prispievame k všeobecnej edukácii publika, a vďaka tomu máme pocit, že projekt má zmysel. Vývoj ide veľmi rýchlo dopredu a napríklad v oblasti smart produktov prichádzajú novinky takmer na týždennej báze. Zásadné pre nás bolo správne si interne definovať ciele projektu a relevantné cieľové skupiny. Agentúra ContentFruiter problematiku, ktorej sa venujeme, „navnímala“ správne. Môžem povedať, že z tohto uhla pohľadu sa naše očakávania týkajúce sa spolupráce naplnili. Vízie, ciele, revízie plánov… Čo vás po toľkých rokoch v marketingu fascinuje? Je niečo, čo vás v rámci projektu dokáže ešte stále prekvapiť? Ako som sa už zmienil, sme jednotkou na trhu v oblasti vypínačov. Očakávali sme, že práve táto oblasť bude pre našu skupinu tá najzaujímavejšia, možno doplnená smart problematikou. Prekvapil nás však fakt, že zatiaľ najpopulárnejší článok sa týkal modulárnych ističov, čo je už pomerne odborná téma. Lenže my sa nechávame prekvapovať radi.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjkyNzgx