Či už je tvorba krátkych a úderných videí na sociálnu sieť TikTok vaše hobby, alebo práca, určite by ste mali bližšie spoznať platformu Creative Center. Tá totiž aktuálne disponuje novým nástrojom „Trend Discovery“, v rámci ktorého môžete vidieť v súčasnosti najviac používané hashtagy, skladby, ale aj tvorcov a videá. Táto aktualizácia nie je dostupná iba v USA či vo Veľkej Británii, ale využívať ju môžu aj mnohé ďalšie krajiny sveta a sčasti aj my. Slovenská republika má totiž aktuálne prístupnú polovicu z vyššie menovaných 4 kategórií, a to piesne a hashtagy. Tvorcovia a trendy sa k nám zatiaľ nedostali, no môžeme aspoň skúmať údaje z iných krajín.
Získanie dát na platforme Creative Center nie je vôbec náročné. V menu si vyberiete, ktorú kategóriu chcete bližšie skúmať a za aké časové obdobie, a následne vám budú poskytnuté mnohé dáta, ktoré môžete využiť pri analýze efektívnosti vašej marketingovej stratégie na tejto sociálnej sieti. Ako príklad viete uviesť obľúbenosť vybranej piesne, pričom dokážete zistiť, v akých krajinách sa najčastejšie používa, u akej vekovej skupiny a aj pri akých typoch videí je najviac využívaná.
Ďalšou veľmi dôležitou činnosťou pri publikovaní vášho nového obsahu môžu byť aj hashtagy. Creative Center vám dokáže pomôcť aj s tým. Jednoducho si vyberiete krajinu a následne oblasť, do ktorej zapadá váš typ publikovaných videí, a uvidíte, ktoré hashtagy sa používajú najviac a nad ktorými môžete pouvažovať aj pri svojich videách.
Ako bolo spomenuté vyššie, ide o najnovší prírastok platformy Creative Center, kde okrem Trend Discovery nájdete aj Top Ads Dashboard, ktorý zasa ukazuje rebríčky najkvalitnejších reklám na sociálnej sieti – taktiež podľa vybraných kategórií a oblasti záujmu. Videá si ešte môžete filtrovať na základe dosahu, CTR či minimálne 6-sekundových videní. Týmito úspešnými kampaňami sa tak viete inšpirovať aj vy.
Poslednou súčasťou platformy Creative Center je klasická hudobná knižnica. Podobnú poznáte už aj zo sociálnej siete Instagram. Dokážete v nej nájsť všetky dostupné piesne na platforme a taktiež TikTokom priamo odporúčané pre rôzne štýly videí, ako napríklad Food, Beauty & Fashion, Sport a mnoho iného.
Robo sa už počas štúdia marketingovej komunikácie na vysokej škole začal venovať písaniu článkov a práci so sociálnymi sieťami. V CF-ku pôsobí ako Social Media Specialist a svoj voľný čas trávi najmä športovaním a cestovaním.