od roku 2018
Čaro dreva – o láske k drevu pre KANSAI HELIOS Slovakia
Popis projektu
Na jar 2018 sme po niekoľkotýždňovej príprave podrobných analýzach a nastavení dlhodobej stratégie spúšťali unikátny projekt postavený na báze content marketingu s názvom Čaro dreva. Spoločnosť HELIOS Slovakia, pre ktorú projekt realizujeme je jedným z najväčších výrobcov lazúr a lakov na drevo. A práve drevo a jeho ochrana je nosnou myšlienkou projektu. Edukujeme a motivujeme laickú verejnosť, ale aj odborníkov k ochrane a ošetreniu dreva prostredníctvom originálneho obsahu tvoreného v spolupráci s odborníkmi.
Portál Čaro dreva si už za krátky čas získal množstvo fanúšikov, o čom svedčí komunita viac ako 10 000 fanúšikov na Facebooku, či viac ako 20 000 používateľov mesačne, ktorí tento portál navštevujú. Viac ako 5 800 ľudí už dostáva pravidelné informácie do svojej e‑mailovej schránky.
Čísla a fakty
Výsledky projektu za 6 rokov spolupráce
Kumulatívny rast organickej návštevnosti Čaro dreva v období rokov 2018 – 2023
10 230 000+
zobrazení príspevkov na Facebooku
1 110 000+
návštev celkovo
649 000+
návštev z organického vyhľadávania
6 400+
počet získaných leadov
Pracujú profesionálne a spoľahlivo
“Ľudí z agentúry poznám už niekoľko rokov. Vždy to bolo o spoľahlivosti, vysokej profesionalite, flexibilite a relevantnosti riešení. Marketingový svet sa posunul a som hrdý, že projektom Čaro dreva nám už štvrtý rok pomáhajú v ňom byť, a to na vysokej úrovni. Dostávame k nemu množstvo pozitívnych reakcií a už teraz viem, že bude v ich rukách naďalej rásť a napredovať tak, aby nám pomáhal dosahovať naše ciele. Skvelá spolupráca s profesionálmi je presne to, čo som pre rozvoj a promo značky potreboval.”
obchodný riaditeľ
HELIOS SLOVAKIA, s.r.o
V roku 2019 sme projekt Čaro dreva prihlásili aj do 6. ročníka súťaže content marketingových projektov s názvom Fénix content marketing. Projekty z Českej republiky a Slovenska tu súťažia spoločne, pričom súťaž má viacero kategórií.
Projekt Čaro dreva, ktorý realizujeme pre klienta Helios Slovakia, sa na shortliste umiestnil v kategórii Najlepšia distribúcia obsahu. Porota ocenila kombináciu a silu distribučných kanálov, ktoré v rámci distribúcie obsahu pri projekte využívame. Či už ide o sociálne siete, e‑mail marketing, alebo optimalizáciu pre vyhľadávače – synergia týchto aktivít dokáže vytvoriť projekt, ktorý pre klienta znamená dlhodobé vytváranie komunity a budovanie odbornosti, s čím priamo súvisí aj obsadenie postu informačného lídra segmente.
V roku 2022 sme projekt do súťaže Fénix content marketing prihlásili opäť. Tentokrát bol z toho opäť shortlist v kategórii Content marketingová stratégia.
Zlatý středník
O rok neskôr sme projekt Čaro dreva prihlásili do renomovanej súťaže firemných médií s názvom Zlatý středník. Po prvýkrát v nej proti sebe bojovali najlepšie projekty z Česka aj Slovenska. V rámci jej 18. ročníka sa projekt Čaro dreva umiestnil 3. mieste v kategórii Priemysel, strojárstvo a energetika. A tak sme našu vôbec prvú prihlášku do tejto súťaže premenili na cenné umiestnenie.
OVOCIE NAŠEJ PRÁCE