Webináre

Marketing robíme inak.

Jedinečná príležitosť zistiť ako dlhodobo priťahovať viac zákazníkov, zveľaďovať vzťahy, posilniť značku, tvoriť hodnoty a nielen to.
Webináre sú bezplatné.

Na poslednom webinári sme sa venovali téme Content marketing a (ne)fungujúci blog:

  • Neprináša váš blog / magazín / obsahový portál želané výsledky?
  • Čo môže byť za tým?
  • Zanevreli ste na svoj blog alebo od neho nič neočakávate?
  • Aký je význam blogu a čo všetko dokáže?
  • Ako pripravovať blog, ktorý bude skutočne prinášať výsledky?

Chcete byt informovaní o ďalšom termíne webinára?

Zanechajte nám e-mail

Ak sa chcete priamo spýtať na možnosť CM projektu pre váš biznis, dohodnite si prezentáciu.

Dohodnime si prezentáciu

FAQ

Cena

Webinár je bezplatný.

Pre koho je webinár určený

Webinár je užitočný pre majiteľov, marketingových riaditeľov a marketérov, ktorí zvažujú, či má ich blog význam, čo od neho očakávať a ako ho nastaviť. Je aj pre všetkých tých, ktorí už blog prevádzkujú/prevádzkovali, ale jeho výkon nenapĺňa ich očakávania alebo sa zasekli v nejakej fáze prípravy, či rozvoja.

V prípade naplnenia kapacity vypíšeme nový termín

Agenda
  • Content marketingové tipy a triky na konkrétnych príkladoch SK/CZ blogov.
  • Užitočné materiály pre úspešný blog a prípravu content marketingového projektu (pošleme účastníkom webinára).
  • Možnosť klásť otázky počas webinára a odpovede na ne a diskusia v závere.
  • Webinár je naplánovaný na cca 2 hodiny + diskusia / Q&A
  • Webinár bude viesť Patrik Vavrovič (Managing Director agentúry ContentFruiter)
Obsah webinára
  1. Idea, význam a poslanie blogu v marketingovej komunikácii dneška
  2. Rozbor 10-15 domácich sk/cz blogov – ukážky a príklady
  3. Zhrnutie ukážok – Čo je pri blogu dôležité
  4. Analýza a stratégia – prečo ju treba a ako na ňu
  5. Kam umiestniť obsah a prečo je to dôležité
  6. Aké formy obsahu sa dajú využiť
  7. Ako často publikovať obsah
  8. Prečo si dať pozor na komerciu v obsahu
  9. Koľko kategórii je veľa a koľko málo
  10. Podpora šírenia obsahu a výkon blogu
  11. Ako nastaviť ciele blogu
  12. Čo merať, analyzovať a vyhodnocovať
  13. Prepojenie na konverzie je veľmi dôležité
  14. Kontinuita, alebo čo má content marketing spoločné s kariérou športovca

Formulár