Priateľstvo medzi oddeleniami marketingu a obchodu a ich vzájomná koordinácia môžu byť vašou tajnou zbraňou pre zvýšenie obratu.
Pozrite sa na nekonečný tok informácií, ktoré ak sa správne uchopia, dokážu neustále vylepšovať nielen vašu marketingovú komunikáciu (používať adekvátne argumenty a motivátory smerom k relevantným cieľovým skupinám), ale aj optimalizovať ponuku produktov či služieb a zefektívňovať tiež samotný predaj.
Takto teda funguje SMARKETING.
Stiahnuť infografikuAk vás táto téma zaujala a chcete sa o nej dozvedieť ešte viac, prečítajte si náš článok o smarketingu.
Po 20 rokoch pôsobenia v marketingovej komunikácii priniesol ideu content marketingovej agentúry ContentFruiter. Ako CEO sa stará o jej napredovanie a nové vízie. Tvorba obsahu je mu blízka, je fanúšikom kvalitnej sci-fi aj radostného pohybu po poľných a lesných cestách – bicyklom alebo nordic walkingom s verným psíkom Bearnym. Fascinuje ho vesmír a rád spoznáva svet.