Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na trhu. Vďaka práci s užitočným obsahom, ktorý bude tomuto trhu poskytovať, sa môže aj z malej firmy stať rešpektovaný odborník.
Tým, že k takémuto obsahu prichádza množstvo relevantných zákazníkov, a to dlhodobo, stúpa známosť firmy a buduje sa dôvera, ktorá potom významným spôsobom otvára dvere k predajom.
,,Informačné líderstvo zahŕňa systematickú prácu s originálnym, kvalitným a nekomerčným obsahom, vďaka čomu vytvára silnú komunitu vysoko relevantných potenciálnych zákazníkov. Content marketing tak na rozdiel od reklamných kampaní , ktoré využívajú stratégiu tlaku, prináša veľmi účinnú stratégiu ťahu, pri ktorej rozhoduje zákazník.“ (Roman Kleman, CEO ContentFruiter)
Ukázali sme si, aké trvalé hodnoty získate tým, že zapojíte content marketing do vášho marketingového mixu. O tom, ako sa dopracovať k informačnému líderstvu vďaka aplikovaniu siedmich rád funkčného content marketingu, si môžete prečítať tu.
Po 20 rokoch pôsobenia v marketingovej komunikácii priniesol ideu content marketingovej agentúry ContentFruiter. Ako CEO sa stará o jej napredovanie a nové vízie. Tvorba obsahu je mu blízka, je fanúšikom kvalitnej sci-fi aj radostného pohybu po poľných a lesných cestách – bicyklom alebo nordic walkingom s verným psíkom Bearnym. Fascinuje ho vesmír a rád spoznáva svet.