Objednajte si
Komplexný audit
online marketingu ako základ pre nastavenie stratégie online marketingových aktivít pri podpore predaja a značky.
Prečo je audit najlepší štart a kedy po ňom siahnuť
Čas na AUDIT je vždy – a obzvlášť vtedy, ak sa komplexnejší prehľad o aktivitách vašich, ale aj vašej konkurencie nerobil za posledných 6 mesiacov.
- Odhaľuje silné a slabé stránky vašej online komunikácie
- Definuje rezervy a príležitosti
- Je podkladom pre stanovenie progresívnej a efektívnej stratégie
- Dáva odpovede na otázky zákazníckeho správania
- Otvára dvere k novým výzvam
- Pomáha efektívne využiť váš rozpočet na online marketing
- Investícia do AUDITU je len zlomkom ceny za celoročnú online marketingovú aktivitu, dokáže však znásobiť výsledky (ak sa z nej vychádza)
Patrik Mazan, Fruiter, Konzultant pre performance a business
V marketingu sa pohybuje už od roku 2016. Prešiel rôznymi špecializáciami ako social media specialist, performance specialist a aktuálne je aj pri projektovom manažmente. Verí, že kontinuálne vzdelávanie a objavovanie nových prístupov je v tomto dynamickom prostredí kľúčom k úspechu.
Význam auditu
Vybrať si môžete ľubovoľnú kombináciu auditov:
1. Technický audit
OBLASŤ AUDITU:
webová stránka
ODHADOVANÝ ROZSAH AUDITU:
PDF dokument v rozsahu cca 20 strán
POPIS:
Pozostáva z analýzy domény, technickej stránky webu (kontrola robots txt, sitemap, indexácie podstránok / URL adries, rýchlosti webstránky, Core Web Vitals, chybových stránok, chybných / nefunkčných spätných odkazov). Dôležitou súčasťou je tiež analýza kódu webovej stránky (kontrola DOCTYPE, HTML kódu, CSS kódu, JS kódu, Flash a iFrame). Súčasťou analýzy sú zároveň konkrétne odporúčania pre programátorské úpravy.
ORIENTAČNÁ CENA BEZ DPH:
750 €
2. SEO audit
OBLASŤ AUDITU:
SEO
ODHADOVANÝ ROZSAH AUDITU:
PDF dokument v rozsahu cca 10 strán – tabuľkové dokumenty s identifikovanými chybami a príležitosťami
POPIS:
Nadväzuje na technický audit a zahŕňa tzv. On-page SEO audit – použitie kľúčových slov v nadpisoch, meta popisoch, alt textoch obrázkov a v obsahu stránky, ako aj ich správnosť (dĺžka, obsah). Kontroluje sa tiež štruktúra nadpisov (H1, H2,…), a použitie interných a externých spätných odkazov. V rámci Off-page sa zaoberáme skúmaním odkazového profilu (backlinks) – odkiaľ odkazy prichádzajú, akú majú kvalitu, či sú relevantné pre vašu stránku.
ORIENTAČNÁ CENA BEZ DPH:
500 €
3. Analýza kľúčových slov
OBLASŤ AUDITU:
SEO
ODHADOVANÝ ROZSAH AUDITU:
XLS dokument s kategorizovanými kľúčovými slovami (min. 1000 zanalyzovaných a kategorizovaných kľúčových slov)
POPIS:
Zahŕňa výskum kľúčových slov prostredníctvom viacerých platených nástrojov, taktiež prieskum trendov a sezónnych zmien v dopyte po nich. Výsledkom je prehľadný dokument s tisíckami rôznych kľúčových slov, ktoré je možné následne zoraďovať podľa viacerých parametrov.
ORIENTAČNÁ CENA BEZ DPH:
750 €
4. Social media audit
OBLASŤ AUDITU:
Sociálne siete
ODHADOVANÝ ROZSAH AUDITU:
PDF dokument s analýzou a odporúčaniami v rozsahu cca 10 – 15 strán
POPIS:
Zameriame sa na audit interakcií a angažovanosti s vaším obsahom na sociálnych sieťach (aby sme zistili, ktorý obsah najviac rezonuje s vaším publikom), zanalyzujeme aj konkurenciu (aby sme identifikovali príležitosti v segmente).
ORIENTAČNÁ CENA BEZ DPH:
1 000 €
5. Obsahový audit
OBLASŤ AUDITU:
Content marketing
ODHADOVANÝ ROZSAH AUDITU:
PDF dokument v rozsahu 15 – 20 strán
POPIS:
Zahŕňa analýzu vášho vlastného obsahu (sekciu Blog, Magazín alebo obsahový portál). Zisťujeme, ktorý obsah (tematicky alebo svojou formou) funguje najlepšie, kde sú príležitosti v rámci publikovania nového obsahu a dávame sadu odporúčaní pre obsahovú stratégiu.
ORIENTAČNÁ CENA BEZ DPH:
1 000 €
6. Performance audit
OBLASŤ AUDITU:
Performance marketing
ODHADOVANÝ ROZSAH AUDITU:
PDF dokument s odporúčaniami v rozsahu 3 – 5 strán
POPIS:
Naši špecialisti sa pozrú na nastavenia vašich kampaní a na to, aký výkon dosahujú, a zosumarizujú odporúčania pre ich optimalizáciu.
ORIENTAČNÁ CENA BEZ DPH:
750 €
7. Analýza trhu a konkurencie
OBLASŤ AUDITU:
Trh
ODHADOVANÝ ROZSAH AUDITU:
PDF dokument v rozsahu 10 strán
POPIS:
Využívame na ňu primáme jeden z globálne najsofistikovanejších nástrojov na online marketingovú analytiku – Semrush. Pozrieme sa, ako daná situácia vyzerá vo vašom segmente – ako ste na tom v rámci vašej konkurencie a – identifikujeme top hráčov v danom odvetví z pohľadu online marketingu (primárne organickej návštevnosti).
ORIENTAČNÁ CENA BEZ DPH:
750 €
Komplexný balík
OBLASŤ AUDITU:
Komplet audit balík + 1. bonus
ORIENTAČNÁ CENA BEZ DPH:
5 500 €
* V cene nie sú zahrnuté cestovné náklady v prípade osobnej prezentácie…
Používame profesionálne nástroje
Na komplexný audit využívame viaceré platené profesionálne analytické nástroje:
- SEMRUSH
- COLLABIM
- MARKETING MINER
- ZOOMSPHERE
- Za ich využitie neplatíte (viac ako 600 eur mesačne), poplatky znáša agentúra.
- Finálnym výstupom za celý audit je prezentácia s odporúčaniami.
- Výsledky tohto komplexného auditu je mimoriadne užitočné prezentovať pred vaším tímom. Rozsah osobnej prezentácie je približne 2 hodiny + diskusia.
Čo budeme od vás pre audit potrebovať
1. Poskytnutie prístupov (na čítanie dát) k analytickým nástrojom, ktoré sú na vašej webovej stránke implementované. Štandardne ide o:
- GOOGLE ANALYTICS 4
- UNIVERSAL ANALYTICS
- GOOGLE SEARCH CONSOLE
- PRÍPADNE HOTJAR A INÉ
2. V prípade performance a social media auditov aj prístup do:
- GOOGLE ADS A BUSINESS MANAGER
- ALTERNATÍVOU JE POSLANIE REPORTOV ZA DEFINOVANÉ OBDOBIE, NAPR. POSLEDNÝ ROK.
3. Definovanie vašej primárnej a sekundárnej konkurencie:
- ASPOŇ 5 KONKURENČNÝCH SPOLOČNOSTÍ
Cena auditu
Cena je kalkulovaná podľa rozsahu služby a stanovuje sa prostredníctvom počtu hodín a aktuálnej hodinovej sadzby. Je upresnená ponukou na mieru, ktorá sa vypracuje po konzultácii a definovaní rozsahu a cieľov auditu.
1. Bonus
Pri objednaní komplexného audit balíka získa klient 5 hodín individuálnych konzultácií naviac s vybranými špecialistami agentúry alebo workshop pre firmu na mieru podľa vybranej témy.
2. Bonus
Klient dostane zľavu vo výške 35 % z hodnoty tohto auditu, ktorá bude uplatnená ako zľava na komplexný content marketingový projekt ContentFruiter s.r.o., ak bude objednaný do 6 mesiacov od realizácie tohto auditu.